Spotkania i warsztaty

DAE avatar
MieczysławTabaczyk
Posty: 22
Rejestracja: 17 lutego 2019, 12:15

17 lutego 2019, 13:02

Dla tych, którzy jeszcze korzystają z fb
Moja grupa to Warsztaty i spotkania Słowian
Zapraszam serdecznie

Przykładowe wydarzenie
Awatar użytkownika
Eokna
Posty: 1
Rejestracja: 17 lutego 2019, 20:46

03 marca 2019, 21:03

Miło a jest ktoś z Krakowa ??? chętnie się spotkam, nauczę sie i podzielę się swoimi doświadczeniami oraz chętnie pomogę innym :D Dużo przyjemniej w pozytywnej grupie
Awatar użytkownika
Narazie michal
Posty: 55
Rejestracja: 24 marca 2019, 21:37
Lokalizacja: Tymczasowo Okolice kamienska

25 marca 2019, 00:25

Slava. Sluchajcie, my ( moja rodzinka ) poznalismy troche "inny" swiat . Swiat zlotow kampingowych. Nie mowie ze to co ludzie tam robia jest super ale tam poczulem cos czego dawno nie czulem . Jednosc , spokuj nie wiem jak to nazwac. Zlot byl w Warce w 2018r. Ludzie rozmawiali , spiewali poprostu byli ze soba. Nie wiem czy wypada napisac ze spozywalismy cos wlasnej produkcji :). To bylo cos pieknego. Bedac kierowca miedzynarodowym dawno nie bawilem sie z rodzina tak dobrze.
Chodzi mi o to ze mozeby zrobic jakis "zlot" jakies spore ognicho :) itd. Wiecie o co chodzi. Ja mam stara przyczepe kampingowa kupilem po zlocie w warce, zjezdzilismy Polske i spotykalismy w wiekszosci super ludzi. Moze ktos ma namiot, kampera, przyczepe czy kombi i checi :). To co ?
rumcajs
DAE avatar
Barbara Basia
Posty: 1
Rejestracja: 25 marca 2019, 16:55

25 marca 2019, 17:00

witam serdecznie :)
bardzo zapraszam na taki zlot do Leśnego Grodu w Milówce /k Żywca , najbliższy będzie 27 i 28.07
można zobaczyć jak to było w poprzednich sezonach na stronie www.lesnygrod.info w zakładce wideo :)
pozdrawiam - Basia
Awatar użytkownika
adrian cieslak
Posty: 22
Rejestracja: 25 marca 2019, 18:31

25 marca 2019, 19:32

Witajcie, Przy okazji rozmowy w temacie kampingów chciałbym Wam coś podsunąć. Jedyna forma kampingowania, która do mnie przemawia to tzw. dzikie kampingi. Mam to szczęście a zarazem pecha, że przebywam (jeszcze) na emigracji w Szkocji z dala od domu i rodziny dysponując długimi wolnymi weekendami. Wszystkie weekendy spędzam na łonie natury najczęściej biwakując nad brzegiem Morza Irlandzkiego lub Północnego, czasami w górach lub nad jeziorem albo w lesie. W 80% są to wyjazdy samotne, pozwalające się wyciszyć i pozbierać myśli po całym tygodniu pracy. Samotnie spędzone noce na łonie natury dają naprawdę solidnego psychicznego kopa. Po nocy aparat w ręke i kilka kilometrów samotnej wędrówki, potem trochę pływania, czasem wędkowania lub kajakowania.
Pozdrawiam Was i miłych wypadów życzę !
Awatar użytkownika
Narazie michal
Posty: 55
Rejestracja: 24 marca 2019, 21:37
Lokalizacja: Tymczasowo Okolice kamienska

25 marca 2019, 21:52

adrian cieslak pisze:
25 marca 2019, 19:32
Witajcie, Przy okazji rozmowy w temacie kampingów chciałbym Wam coś podsunąć. Jedyna forma kampingowania, która do mnie przemawia to tzw. dzikie kampingi. Mam to szczęście a zarazem pecha, że przebywam (jeszcze) na emigracji w Szkocji z dala od domu i rodziny dysponując długimi wolnymi weekendami. Wszystkie weekendy spędzam na łonie natury najczęściej biwakując nad brzegiem Morza Irlandzkiego lub Północnego, czasami w górach lub nad jeziorem albo w lesie. W 80% są to wyjazdy samotne, pozwalające się wyciszyć i pozbierać myśli po całym tygodniu pracy. Samotnie spędzone noce na łonie natury dają naprawdę solidnego psychicznego kopa. Po nocy aparat w ręke i kilka kilometrów samotnej wędrówki, potem trochę pływania, czasem wędkowania lub kajakowania.
Pozdrawiam Was i miłych wypadów życzę !
Witaj. No jasne ze na dziko to najlepiej. Tylko powiem Ci czy wam bo wrrszcie mozna cos powiedziec i nie czuc sie jak bym mial glowe krokodyla :) , ze ja spedzilem wiekszosc czasu wlasnie na dziko ale nie czuje sie bezpiecznie a poniewaz mam 2 corki 4 i 9 lat i mialem juz sytuacje gdzie mimo iz sie balem wyjsc do kilku wypitych i " prosic " o spokoj - wychodzilem. Jako kierowca stojac po parkingach w calej europie z bardzo roznymi ludzmi z calego swiata tez bylo kilka takich akcji. Strachliwy nie jestem mimo mojego 1.70m wzrostu umiem sie obronic ale chetnie bym sie zapisal czy jak Marcin mowil spotkal raz w miesiacu postrzelal potrenowal jakies sztuki bo tylko liznolem boksu. A wiec :) ( zaczynam zdanie jak kazdy prawdziwy Polak od a wiec :) :) ) a wiec z tymi miejscami na dziko to roznie bywa. W szkocji jest bardzo fajnie chcialbym tam pojechac przyczepa ( moze kiedys ) . Bylem tam nie raz ciezarowka. Jezdzilem do michelina w Dundee czy Fort Wiliam kolo loch ness. I tam czuc ze jest bezpiecznie. Wiele razy tez czulem od szkotow ( w przeciwienstwie do angoli ) takie dziwne jakby powazanie czy szacunek jak slyszeli ze jestem z Polski ale przecie to potomkowie celtow a z tego vo wiem z filmow Grzegorza Skwarka i Lalaka to celci to byli tez slowianie wiec moze to to. W Polsce nie mozna czuc sie bezpiecznie samemu na lonie natury jak podjedza grupa 5 gosci wypitych albo na dopalaczach. No coz mocni sa w gebach bo zadnej dyscypliny nie znaja. Matki ojca sie nie boja. W grupie silni i na czacie.
A wiec :) ja Ci mowie ze na zlotach tez bywa super. Nie mowie o zlotach bogatych ludzi ktorzy przyjezdzaja kamperami za 400tys i pija do 6 rano przez 3 dni sluchajac z subufera JBL muzyki na ful. To nie dla mnie. Pozdro
rumcajs
Awatar użytkownika
Narazie michal
Posty: 55
Rejestracja: 24 marca 2019, 21:37
Lokalizacja: Tymczasowo Okolice kamienska

25 marca 2019, 22:05

Barbara Basia pisze:
25 marca 2019, 17:00
witam serdecznie :)
bardzo zapraszam na taki zlot do Leśnego Grodu w Milówce /k Żywca , najbliższy będzie 27 i 28.07
można zobaczyć jak to było w poprzednich sezonach na stronie www.lesnygrod.info w zakładce wideo :)
pozdrawiam - Basia

Witaj Basia. Czy to miejsce ma pole kampingowe czy miejsce np na przyczepe ?? Czy to Twoje miejsce?? Onejrzalem 5min filmu i juz mnie zaciekawilo. Woda , 432herce, rosliny zwierzeta madry pan :). Czy oprocz daty ktora podalas mozna wpasc w innym terminie?? Ja pracuje w systemie to znaczy w 2 tyg za granica wsrod innego swiata i potem tydz w domu. Jak jestem w domu i pogoda na to pozwala zabieramy przyczepe i sie wloczymy po fajnych miejscach. Odpisz czy np na weekend mozna od tak sobie wpasc??? W nastepny weekend wybieramy sie do doliny bedkowskiej kolo olkusza krakowa.
Do zobaczenia ewentualnie :)
rumcajs
DAE avatar
RafałMówiąNaMnie
Posty: 4
Rejestracja: 18 kwietnia 2019, 04:00

18 kwietnia 2019, 04:28

Sprawdz moj temat tez mieszkam w UK
Awatar użytkownika
Jotta
Posty: 10
Rejestracja: 29 kwietnia 2019, 11:58

29 kwietnia 2019, 14:36

KRUSZWICA STARA ZIEMIA.
Kto był to wie gdzie to jest nie muszę tłumaczyć, a te Osoby które nie wiedzą zapraszam na kolejny wiec wolnych SLAVIAN.
"... Patrzcie uważnie na ruch natury, użyjcie jej jako podstawy zrozumienia... . Kiedy patrzysz uważnie na rzeczy wszystkie coś Ci mówią... Góry, strumienie, drzewa; wszystko to są Twoi nauczyciele."
ODPOWIEDZ